keskkond

Osaleja päeviku dešifreeris võrgustiku vabatahtlik

Sisukord:

Anonim

Kellegi teise päevikute lugemine on kole. Mis aga juhtuks, kui päevik kuulub Teise maailmasõja ajal elanud vanaisale? Muidugi, lugege seda!

Üks võrgu kasutajatest teatas, et leidis oma vanaisa päeviku ja soovib seda lugeda, kuid probleem on selles, et päevik kirjutatakse ärakirjades, mida lapselaps loomulikult ei oma.

Nutule vastas vabatahtlik, kes mõistab küll ärakirja pisut, kuid ei tegele selles valdkonnas tõlgetega. Ta tutvus päeviku fotodega, kuid ei kiirustanud kasutajat abistama ja väitis, et käsikirjade tõlkimine on üsna keeruline, seda on hõlpsam lugeda ja sellisel kujul kirjutatud romaanide või usutekstide kohta pisut aru saada ning käsikirja dekodeerimine võtab palju aega ja vaeva.

Mis oli päevikus?

Otsustades päeviku väikese fragmendi järgi, mille allpool avaldame, räägib mees oma elust armees. Sellest, mida teda toidetakse, mida sõjavägi teeb, millised suhted meeskonnas arenevad, millised manipulatsioonid toimuvad. Sellegipoolest tõlkis üks osa päevikust kasutaja postitusele vastanud vabatahtlik.

9.4.141 - kolmapäev

See viitab 9. aprillile 1941.

Vasakul […] 5:30 sõitis tramm […] relvaparki. Saabus kell 8:00. Demonteeriti kõik riided, välja arvatud kingad ja mantlid. Läbinud vähemalt 20 ruumi erinevateks eksamiteks. Eksamid lõppesid kella 10.00 paiku. […] Okulist, ENT möödus. [See oli vajalik … paber ja asjad … alkoholis ja … puuvillas]. Mõnele võidi keelduda olemasolevate haiguste tõttu, kuid arst küsis neilt, kas nad soovivad armeesse astuda. Kui nad ütleksid jah, kiidaks ta heaks. Mõni jääb isegi halva nägemisega kahe silma vahele, kui suudab prillidega lugeda. Üks mu sõber võttis [ta] üle 38 kilo ülekaalu. Käisin kella 10-st kuni 4-ni koos [… meie lõunasöögiga]. [Mul oli] valik [õhtusöögiks …], teistel oli ainult seapraad. Sõin ise, õhtustasin. 620 mehest oli meid umbes 10 […], sest me möödusime.

Uus täiskasvanute kruiisilaev: alkohol ja hea toit

Piinatud kassi karvad lehtedel: vabanesid kogenud kasvataja soovitusel

Naine, kellel õnnestus Lev Bi-2 võluda: uued fotod rokkari naisest

Esiteks eksamid. Minu arv oli 27. Lahkusin Camp Grantist kell 8:30 IC-l. Meie käsutuses oli terve rong. 13 tundi seismist, kõndimine ja kõndimine väsitasid mind väga. [Vuksenek] meie [kobaraga] ja ta foto oli tal ajalehes.

10.04.14 - neljapäev

Näidatud 10. aprillil 1941.

Saabus Granti laagrisse kella 23.00 paiku. Seal oli […] lõunasöök veiselihahautisega ja meie taldrikud olid ääreni täis. Tuvastatud kasarmutes B-204, minu voodi on 22. Väga mugav. Ma ei saanud magada enne kella 2:00 hommikul. Ärkasin hommikul kell 6:00. [Mul on ettevõte … tulevik]. […] testile 2. klassi saadetud saade oli 150-st inimesest 119. kohal. Läbinud testi armee värbamiseks. Sai 45 punkti. Nad tegid [tüüfuse … alati] vaktsineerimise. Siis söödeti kalkunit.

Õhtusöögiks anti järelejäänud. Lubati lahkuda enne kella 23.00, kuid jäin kirju kirjutama. Käsi valutas löögist pisut. Suurem osa jõugust käis linnas pidutsemas, kuid nad pidid bussi ootama või kõndima.

Meeskond tegi mälestusena foto. Mitte iga päev sellised reisijad ei lenda

Puidust ja epoksü-savist valmistatud originaalsed isetegemisasjad: meistriklass

Parkettmõjuga soe kennel: juhised hooldavatele omanikele

11.41 - reede

Käisin täna kirikus ja seisin [… kogu aeg …]. Töötatud terve päeva: pesta, pühkida ja puhastada. Enamik kaaslastest viidi üle erinevatesse kasarmutesse. Meid oli jäänud vaid 5. Nad läksid meditsiinikorpusesse teistesse kasarmutesse. Munad ja röstsai hommikusöögiks. Ma ei söönud õhtusööki, kuna mu sooled ei töötanud korralikult. Ta võttis lahtisti.

12.04.14 - laupäev

Meie kasarmutesse ilmusid uued Detroiti mehed. Tühjendati kasarmud. Jalutasin natuke. Pärastlõunal läksime Rockfordi ja jõime klaasid õlut, et istuda ja õhtustada. Vaatasin, kuidas mustlane Rose Lee esitas oma striptiisi. […] Linnas siis […]. Ta naasis …

13.04.14 - pühapäev

10:00 Lihavõttepühapäev. Terve päeva sadas. Ööbisime kasarmus. Nad mängisid kaarte, ma võitsin 4 dollarit. Saatsin 10 postkaarti ja ühe kirja.

Tüdruk tõi enda kätte kaks läbipaistvat riba ja “asustas” need oma hoovi

Kuidas maski õigesti kanda: arstid selgitasid, miks habe võib häirida

Suu-pannkoogid: Victoria Boni retsept

14.04.14 - esmaspäev

Grant lahkus laagrist Shelby laagrist 10:10. Saabus […] kell 17:00, et vedada kaupa […]. Tuli St Louisisse kell 20.00. Ta magas ülemises naris. Öösel läbiti Kentucky ja Missouri kaudu. Ärkasin Tennessees. Väga künklik Mississippi, väga metsane, palju saeveski. Raudteel palju [kontrolle]. Saabus Shelby laagrisse kell 15:15.

15.04.15 - teisipäev

See kestis 29 tundi. Toit rongis oli mingisuguse vea tõttu väga kehv. Konserveeritud mais, veiseliha, moos, õlu ja [kohv]. Kõik, mida rongis tegime, oli ainult maastike vaatamine. Päris läbiotsimine toimus Shelby laagris. Rühm mängis ja veoautod toimetasid meid meie seltskonda. Tarnitakse ettevõtte I kliiringfirmale.

Meie ettevõte koosneb peamiselt meestest Wisconsinist ja Michiganist. Illinoisist väga vähe. Hautatud veiseliha õhtusöök. [Kolitud] telki. 16 ruut 5 magamiskohta.

16.04.14 - kolmapäev

Pannkoogid hommikusöögiks, veiseliha õhtusöögiks, sink kondiga õhtusöögiks. Näidatud taktikad ja lühike jalutuskäik. Ved mäda pärastlõunal. See oli hea väike harjutus. Sõitsin laagri ühest otsast teise armee veoautos.

Meistriklassis õppisin, kuidas küpsetada pärmiga õhukesi tatrapannkooke

Miks oli 39-aastaselt uisutamise õppimine, oli mu elu parim otsus

1920. aastate Sydney lähedal asuvaid eluruume pole isegi jälitajatele kerge leida

17.04.14 - neljapäev

Tavaline marss ja võimlemine. Hommikuks kaerahelbed, veiseliha ja õhtusöögiks [õlu]. Kaevikute kaevamine kogu päeva.

18.04.14 - reede

Nad kuulsid sõjalisest viisakusest. Tervitus [juhendamine]. Munad ja peekon hommikusöögiks. Jalade uurimine. […] Nad andsid õhtusöögiks kala. Tegi pärastlõunal palju labidasid. Me jõime 3 purki õlut […].

19.04.14 - laupäev

[…] hommikul. Ülevaatus toimub […] kapteni poolt. Töötas pärastlõunal väga vähe. Kõik meie riided olid kontrollitud. Hommikusöögiks munapuder. Lõunaks sink ja kõigepealt söödi toorest sellerit. Sink õhtusöögiks kondil. Me jõime 2 purki õlut. [… ja paber].